piątek, 2 października 2015

Informacja, nowinka, wytłumaczenie

Okej, nie wiem jak zacząć. Może od początku, przepraszam jeżeli będzie trochę chaotycznie, ale mam nadzieje że się połapiecie. ;)

Pod ostatnim rozdziałem wspominałam, że myślę nad zakończeniem rozdziału. Taak. Właśnie. Podjęłam decyzję. Następny rozdział, który pojawi się na blogu, czyli rozdział 26 będzie ostatnim. Po tym rozdziale pojawi się również epilog, który może wyjaśnić parę spraw, a kilka innych może na przykład zostawić dalej nierozwiązanych.

Po epilogu pojawi się również ankieta na blogu, która będzie dotyczyła tego czy chcielibyście drugą część tego opowiadania, czy nie. Jeżeli będzie tak samo jak pod ankietą, która jest teraz, że nie ma ani jednego głosu, nie stworzę drugiej części. Zakończę swoją historię z Look for me! na tym etapie.

Jak już wcześniej wspominałam jestem z tą historią bardzo związana emocjonalnie. To opowiadanie było moim pierwszym prawdziwym opowiadaniem za które wzięłam się tak poważnie. Wiem, mam nadzieje że Wy mi wybaczycie jak również moi bliscy, którzy czytają tego bloga, a nie znają jeszcze mojego postanowienia.  Jeżeli ktoś chcę mnie zabić za to, że kończę już to opowiadanie, nie martwcie się, moja przyjaciółka zrobi to za Was.

Niedowiarkom pokaże nawet już dowód, jak się deklaruje że to zrobi.




Mam nadzieję, że da mi chociaż dokończyć to opowiadanie. ;)
Przepraszam jeśli kogoś zawiodłam, oraz dziękuje że wytrwaliście ze mną tak długo.
A więc, do zobaczenia pod rozdziałem 26! ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz