wtorek, 3 listopada 2015

^,^


Dobra, zacznę od tego że znowu podziękuje. Wybaczcie, ale będę chyba bardzo dużo razy Wam dziękowała za to, że zaglądaliście na mojego bloga. ;)

Jakiś czas temu weszłam tutaj na bloga i przejrzałam go od samego początku i tak naprawdę byłam z jednej strony na siebie zła, z drugiej dumna.
Zła byłam dlatego, że rozdziały pisałam bardzo krótkie, chociaż jak je pisałam to wydawało mi się że są bardzo długie. No i jeszcze to, jakie błędy robiłam i prawdopodobnie jeszcze robię, ale mam nadzieję że w mniejszych ilościach.
Dumna natomiast byłam z siebie za to, że odważyłam się stworzyć Look for me! i doprowadziłam go do końca. Naprawdę zaczynając go nigdy nie myślała, że mi się to uda, że będę miała czytelników... Na samym początku myślałam że jak będę miała 100 wejść na bloga to już będzie sukces, a tu proszę ponad 2,000 wejść. Jejku. Naprawdę nie wiecie jak się cieszę kiedy z każdym dniem ta liczba rośnie, nawet minimalnie. Dla mnie to już jest wieeelki sukces. ^,^

Jakiś czas temu moja koleżanka, która również czytała tego bloga, zapytała mnie jaki jest Tony. Powiem Wam szczerze, nie umiałam jej do końca odpowiedzieć, ponieważ nie wiedziałam jeszcze na jaką postać chcę go wykreować. Stworzyłam tą postać spontanicznie, jak właściwie większość w tym blogu i chyba na dobre mi to wyszło. Także, wyjaśnię Wam to w taki sam sposób jak jej, Tony był moim mózgiem w tym opowiadaniu, nieprzewidywalny, nikt nie wie o czym myśli, co czuje. Chciałam stworzyć taką osobę i to zrobiłam. Mam nadzieję, że mi wyszło.

Teraz coś o drugiej części.
Zrobiłam ankietę, z tego co widzę niektórzy ją już zauważyli, zagłosowali, za co naprawdę dziękuje. Jak na razie są 4 głosy na "tak". Ankieta ta będzie na blogu, o ile dobrze pamiętam do 24 grudnia. Czyli do Wigilii. Nie wiem czy potem pozwolę jeszcze Wam głosować, czy po prostu ją zamknę i podejmę decyzję. Także do grudnia, do świąt macie czas na głosowanie. :)

Od jakiegoś czasu przymierzam się również do stworzenia nowego opowiadania, który będzie się nazywał Inna...,  prolog już jest, bohaterowie dobrani, ale nie mam czasu na stworzenie tego wszystkiego (mniej więcej chodzi mi o bloga), ale się prawdopodobnie za jakiś czas za to wezmę.
Nie wiem, czy chcielibyście jeżeli już powstanie blog, linka do niego, dlatego w sumie możecie dać mi znać, a powiadomię Was, albo za jakiś czas zajrzeć tutaj do zakładki Inne moje blogi.

Tak w ogóle to chciałabym każdemu z Was z osobna podziękować i  mieć z Wami kontakt jakiś i naprawdę  wpadłam chyba na głupi pomysł. Stworzyłam konto na GG, jeżeli ktoś chciałby do mnie napisać coś o blogu, o coś zapytać czy cokolwiek innego, będziecie mogli do mnie napisać. Obiecuje że odpiszę, albo postaram się odpisać. Numer GG podam na samym dole. :)

Dziękuje Wam wszystkim za bycie ze mną, przez taki długi czas. Towarzyszyliście mi przez różne etapy mojego życia, za co Wam naprawdę bardzo serdecznie Dziękuje! Jesteście niesamowici!

DZIĘKUJE! ^,^



Nr GG:56289201 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz