sobota, 24 stycznia 2015

Powrót?

~~ Myślę, że mam dobrą wiadomość dla osób, które odwiedzają, lub odwiedzały mojego 
bloga i im się on podobał. A, dlaczego? No, cóż, po mojej długiej nieobecności 
w końcu wracam. 

Przez pewien czas, kiedy napisałam tutaj, że blog jest w chwilowej niedyspozycji 
zastanawiałam się, czy nie usunąć go i czy nie dać sobie spokoju z pisaniem.
No, cóż wszystko się zmieniło dosłownie dzisiaj, gdy czytałam jednego 
bloga i zdałam sobie sprawę, że ja po prostu tęsknie za pisaniem i za Wami.
Mimo, że niezbyt chętnie udzielacie się w komentowaniu moich postów
ja wiem, że gdzieś tam jesteście, czytacie moje wypociny i się one, mam
nadzieję  podobają.

Z tego całego mojego zapału, napisałam dzisiaj większą połowę rozdziału i 
mam nadzieję, że już jutro go wstawię. 

Dlatego, chciałam Wam podziękować, za cierpliwość, przeprosić Was za 
to że w pewien sposób Was zawiodłam i mieć nadzieje, że to co 
będę tutaj pisać będzie się Wam podobało.



                                                                                                             Dziękuję. ~~~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz